17 April - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Willem Ameijde - WaarBenJij.nu 17 April - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Willem Ameijde - WaarBenJij.nu

17 April

Door: willem1952

Blijf op de hoogte en volg Willem

18 April 2011 | Frankrijk, Parijs

17 April

Vandaag ’n viziek zware dag deels GR deels D weg volgen de kaart n aantal keren naar rond de 600 mtr. Je blijft soms wel ’n stukje onder de top, maar toch behoorlijkop en neer rond de 24/25 km dus nu totaal +/- 720 denk ik, een paar x gewoon gaan zitten en ’n kwatiertje luisterennaar de natuur, GEWELDIG je hoort niets anders ….. Als je hart weer n beetje ’n normaal ritme heeft hoor je van alles n licht briesje, vogels insecten, prachtig gewoon.
Toen kom ik ’n tractor ( +/- 1925 ) tegen hou m aan zit er ’n vrouwtje ( Noelle Rabeux ) op met haar zoon en die loopt te koeren dat ze niet met ’t ding kan rijden, zit dan ook ’n apart koppeling systeem opIk vraag als ik dat paadje af ga kom ik dan in ’t dorp? Ja zegt ze maar eerst lus je toch nog wel iets te drinken of niet? Tuuuurlijk.
Dus ik achter de tractor aan en ontmoet moeders ( Nugette ) ook. Dacht nog aan weg gaan,
Want ik kwam ’t schuurke in ( dacht ik )maar ‘was de keuken ….. komen pilsjes voor de dag en of ik ’n glas wil k dacht laat ik dat maar niet doen dus zeg k ben met de fles groot gebracht We praten wat over het boeren bestaan, moeders is 65 heeft 100 koeien Charolaise dat zijn vlees koeien ( geven alleen melk als er ’n kalf is ) Ik heb vandaag zoveel biefstuk gefotografeerd dat je ’n compleet rugby team makkelijk zou houden, betrap me er op dat ik alles wat beweegt naar ’n portie op ’t bord terug reken. Er word gevraagd waar ik cresch en geloof ’t of niet, maar ook al waren het lieverds, hier heb ik ’n smoesje opgedist …. Want ik zat uit voorzorg al op ’t uiterste puntje van mijn stoel en kreeg al jeuk en scheurbek bij het idee…. Van ’n bed. Had het idee dat het behang bewoog dus behalve koeien hadden ze nog een heeeeel andere veestapel!!!!!!.
Wel prachtige lieve mensen ze hebben me met de 4x4 bij t hotel afgezet 45.00 euro ½ pension
Te duur maar wel schoon ;-) kortom weer ’n Top dagje



  • 18 April 2011 - 09:30

    Engel:

    Geweldige foto's - prachtig verhaal!

  • 18 April 2011 - 13:50

    Marianne:

    haha ik kan me er iets bij voorstellen.

  • 18 April 2011 - 14:29

    Diana:

    :) heb beeld,dan zou ik ook een te duur hotel overnachten.Anders wandel je voorlopig niet alleen haha.

  • 23 April 2011 - 10:44

    MOI IK ZELF DUS:

    45.00 VOOR HALF PENSION IS NIET TE DUUR HOOR? DAAR IS ZELFS NIETS MIS MEE ALS T SCHOON EN LEKKER ETEN IS? T ZIJN HOOFD LETTERS OMDAT IK GEEN IDEE HEB HOE IK CAPSLOCK ER AF KRIJG ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willem

Na 1800 km Camino de Santiago de Compostella, Effe een andere hike "Stikkersmurf op de Sultans Trail ;-) "Carpe Diem", quam minimum credula postero.... Always remember to forget The troubles that passed away. But never forget to remember The blessings that come each day.;-) E-m@il adres onderweg.: willemwandelaar.wva@gmail.com

Actief sinds 17 April 2010
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 223015

Voorgaande reizen:

10 Mei 2015 - 10 Mei 2025

Een Nieuwe Uitdaging

08 Oktober 2020 - 08 Oktober 2020

Flashback

18 November 2015 - 05 Juni 2016

Samen naar Santiago de Compostella

25 Maart 2013 - 07 April 2013

Toekomst Muziek ;-)

27 Januari 2012 - 26 September 2012

Het pad wat eigenlijk niemand bewandelen wil!!

09 December 2011 - 01 Januari 2012

Sultan's Trail Slowakije Deel 2 Marianka Trencin.

04 November 2011 - 11 November 2011

Stukje van De Sultan's Trail - Slowakije Deel 1

13 Maart 2011 - 15 Augustus 2011

Pelgrimstocht Maasbracht > Santiago de Compostela

16 September 2010 - 24 Oktober 2010

GR 57 Deel 1 Luik > Durbuy

04 Mei 2010 - 16 Mei 2010

Oefenloopjes

Landen bezocht: