Goed Nieuws!!! - Reisverslag uit Maasbracht, Nederland van Willem Ameijde - WaarBenJij.nu Goed Nieuws!!! - Reisverslag uit Maasbracht, Nederland van Willem Ameijde - WaarBenJij.nu

Goed Nieuws!!!

Door: willem1952

Blijf op de hoogte en volg Willem

09 Februari 2012 | Nederland, Maasbracht

9 februari 2012 Goed Nieuws!!!
Geen uitzaaiingen…..

Kwam ie mee binnen, pleurde zowat van m’n stoel af van opluchting!! Daarna stelde hij zich voor dokter Zo&zo, niet stotteren “doorzijken” grote stappen gauw thuis, maandag naar de chirurg, om de datum van de operatie te prikken en de bijzonderheden te bespreken…..

Dus dat gaat met geweld….

Pfffff, wat een opluchting, nog wel effe spannend maar ja, ’t komt Dipje dat er bijgekomen is nadat ik hersteld ben van dit traject staat 't volgende al weer voor de deur, zat een piep klein vlekje op 1 nier... de Uroloog zei dat 't waarschijnlijk niets was, maar z'n lichaamstaal zei wat anders, dus... werd er niet echt blij van, heb ook al een afspraak voor de volgende ct-scan op 15 mei want moet eerst van dit herstellen eer hij ergens in juni kan gaan graven om dat dan inmiddels groter geworden vlekje weg te halen, dat kwam effe vol binnen, heb een paar dagen nodig gehad om 't een plekkie te geven, maar ja we komen er wel weer uit, "als God 't beliefd"zal 'k maar zeggen, alleen duurt 't nu toch weer wat langer dan in eerste instantie gedacht.

Kaarten en zo kunnen naar willemwandelaar.wva@gmail,com ) daar kan ik via de pc bij, die aan bed staat om eventueel met de verpleging en de arts te communiceren, de gordijnen en schuifwant open en dicht te doen en 't licht te dimmen en zo , 't Orbis in Sittard is wat dat betreft **** moet ik zeggen, ontbijt en lunch wandelend buffet en voor 14:00 je 3 gangen menu naar keuze door mailen naar 't restaurant

18 februari 2012
Moet trouwens 1 maart onder het mes voor de darmkanker weg te halen en dan een dag of 5 in 't ziekenhuis vertoeven.

19 maart 2012
En nog meer goed nieuws, ben sinds gisteren middag weer thuis, ben vanmiddag even een stukje mee geweest om Wammes uit te laten, dus je kunt wel stellen dat 't super gaat!!!

15 maart 2012
En 't kan maar niet op!

Gisteren de nietjes eruit laten halen, dacht dat ze de ½ gamma hadden leeg gekocht ze bleef maar graven en knippen, daarna 'n gesprek met de arts, ze hebben aan de hand van de uitslagen van het lab vastgesteld dat ik genezen ben! geen reden meer om ghemo of bestraling of wat voor nabehandeling dan ook! de volgende 5 jaar om de 3 maanden bloed prikken en dat is 't....

Dus super goed nieuws hé!

Alleen 'n ritssluiting van 'n cm of 18 over heb ik weer, dat dan weer wel, waar was 't fien pupke chirurg met slanke heandjes? (voor de insiders, à la Manon) ik had er een, die als hobby voor ½ Alaska openhaardhout hakt, met enorme kolenschoppen ;-0, maar ja 'n kleinigheidje heb je al gauw, hè.

Nu nog de MRI van m'n nier, om dat vlekkie beter te bekijken en de onzekerheid daarover weg te nemen op de 30ste en de uitslag op de 10de april en dan weer vol goede moed de zomer in!!!

14 april 2012
Beetje slechter nieuws...

We zijn gisteren naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag van de MRI-scan en bleek dat ’t vlekje op/in m’n linker nier (waarvan ze tot nu toe allemaal zeiden dat het waarschijnlijk niks zou zijn) ook een kanker gezwel is en dat, dat er ook uit moet dus ja, ’t gaat nu weer effe wat minder zal ‘k maar zeggen, ’t gaat goed met me hoor, maar dit had ik niet “echt” verwacht, dus dan komt dat eens zo hard binnen hé, vandaag wordt ik gebeld om de diverse afspraken te bevestigen, opnamedatum, internist, longfoto, bloedprikken en het hele verdere circus, en of het een nier sparende operatie wordt of dat ie er helemaal uit moet.

Dat is het weer even voor nu, kunnen voor de rest alleen maar hopen dat de operatie weer op korte termijn is en dat het weer goed lukt en dat hebben we allemaal niet zelf in de hand hé, maar ’t komt wel weer goed, dus we gaan er gewoon weer voor en komen hier ook wel weer bovenop en dan loop ik gewoon weer m’n Caminotjes met één of met anderhalve nier. Inch Allah hé.

26 april 2012
Daar gaat ie weer de 15de mei ga ik weer onder 't mes.... dan 'n dag of 10 in het Orbis ziekenhuis met de afstandsbediening van de gordijnen, jaloezieën, het licht en de deur speulen en dan mag ik weer naar huis een maandje of 2, 3 bijkomen, dus voorlopig nog geen wandelingetjes voor mij ;-(

Buon Camino allemaal!

't Glas is nog half vol zal 'k maar zeggen.
Carpe Diem

Bedankt voor al de steun en lieve reacties, Willem en Catharina

• 02 Mei 2012 - 13:34

Engel:

Ik blijf je weg gespannen volgen - al moet je duidelijk zo af en toe over een hek klimmen, en een steile berg op (en weer af). Sterkte ermee.
    Liefs

• 06 Mei 2012 - 20:47

Ellen:

Dit is wel een heel heftig reisverslag. Ik wens je sterkte toe.