Istanbul we komen er aan! maar nu nog ff niet ;-) - Reisverslag uit Maasbracht, Nederland van Willem Ameijde - WaarBenJij.nu Istanbul we komen er aan! maar nu nog ff niet ;-) - Reisverslag uit Maasbracht, Nederland van Willem Ameijde - WaarBenJij.nu

Istanbul we komen er aan! maar nu nog ff niet ;-)

Door: willem1952

Blijf op de hoogte en volg Willem

16 Oktober 2011 | Nederland, Maasbracht

Dit berichtje op internet triggerde mij!!

Natuurlijk reizen gaat in samenwerking met Sedat Cakir van de Sultan's Trail en met het Slowaaks Verkeersbureau in Amsterdam een speciale proef wandelreis organiseren in Slowakije.

Het is een pioniers wandelreis waarin de reeds uitgezette Sultan's Trail goed gemarkeerd gaat worden! Dus veel verdwalen.. Hou je van verdwalen en van pionieren dan ben jij de juiste persoon om mee te gaan.

Dus op naar ’t volgende Avontuur….

• 16 Oktober 2011 - 09:31

Engel:

Weer een avontuur! En dat terwijl ik de film The Way net heb gezien, en dacht, als jij het volgende stukje gaat doen, ontmoet ik je ergens. Want dat wil ik toch ook wel meemaken.
    Maar eerst Turkije. Ik kijk uit naar je verhaal!!

• 16 Oktober 2011 - 18:29

John:

Hé Willem alweer aan het pionieren?

Willem

Na 1800 km Camino de Santiago de Compostella, Effe een andere hike "Stikkersmurf op de Sultans Trail ;-) "Carpe Diem", quam minimum credula postero.... Always remember to forget The troubles that passed away. But never forget to remember The blessings that come each day.;-) E-m@il adres onderweg.: willemwandelaar.wva@gmail.com

Actief sinds 17 April 2010