20 Mei. - Reisverslag uit Figeac, Frankrijk van Willem Ameijde - WaarBenJij.nu 20 Mei. - Reisverslag uit Figeac, Frankrijk van Willem Ameijde - WaarBenJij.nu

20 Mei.

Door: willem1952

Blijf op de hoogte en volg Willem

22 Mei 2011 | Frankrijk, Figeac

20 mei.

Vanmorgen al om 7.45 on the road again, maar moederziel allen, mn benen hebben blijkbaar al week-end en ’t koppie ook 3 x verkeerd gelopen en dus meer kms als noodzakelijk. Had gisteren in 1 uur al meer gedaan dan vandaag in 2 ½ maar ben er!!!
Figeac +/- 1400 km! Ik had vandaag ’n deuntje in mn hoofd wat er maar niet uit ging’’’
’t is moeilijk bescheiden te blijven als je zo goed bent als ik” tel daarbij op, woest aantrekkelijk en erg lief en ’t plaatje is weer compleet. De laatste 3 etappes waren zwaar omdat ’t erg warm was en ik denk dat ze de route de St. Jacques moeten omdopen naar Macadam Dundee Road. Vandaag dus ’n korte etappe die langer uitviel doordat de kop er niet bij was… Cor komt me straks ophalen en heb dan ’n paar dagen pauze… lekker.

• 22 Mei 2011 - 11:47

Engel:

Grotejs aan Corrie en Jeannette. En veel plezier!

• 22 Mei 2011 - 11:52

Bob Et Sa Famille:

Nous suivons toujours votre aventure pas après pas avec beaucoup de curiosité ; nous avons été ravis de recevoir votre carte : elle nous a fait énormément plaisir.
    Nous regrettons juste que la traduction de Google ne soit pas terrible et nous avons de la peine à comprendre vos commentaires.
    Par contre, il faudra arreter de changer de "look" car nous avons de la peine à vous reconnaitre avec la moustache.... en plus avec l'air de famille !!!
    A la prochaine et bonne route

• 22 Mei 2011 - 13:03

Ellie Ten Grotenhuis:

Wim, geniet van je paar dagen rust, en van het gezelschap van je familie om je heen. Doe Cor en Jeanette de groeten van me !!! Enneuuhh 1400 km ...RESPECT !! Geen eenvoudige km.

• 22 Mei 2011 - 18:13

Harry Rullmann:

Hallo Willem,
    Mooi zoals je je gevoelens beschrijft in Conques. Als je tevoren erover zou horen zou je je schouders ophalen, maar nu je er zelf bij bent is de ervaring veel intenser, vaak onverklaarbaar. Ik heb dat zelf als niet-katholiek ook ervaren, het zullen de emoties zijn die zo´n camino bij ons los maakt.
    Afstand + hitte + klimmen is extra zwaar, je schrijft het ook, dus dan maar meer pauzes of een kortere etappe. Geniet van je paar dagen rust. Nog veel mooie spirituele ervaringen op je verdere tocht.

• 22 Mei 2011 - 19:41

Annie:

Allerbeste,Bescheiden Woest Aantrekkelijk em Lieste Wim,
    Zo dat staat nu geweldig op papier, om het maar in je eigen woorden te houden. Maar gelijk heb Je want je levert ook geweldige prestaties heel heel heel knap mijn complimenten. Ikzelf moet alleen een heleboel bij lezen aan Jou verslag want ik heb een achterstand van 20 dagen. Ben net terug van het Holy Land, met mijn jongste dochter naar Israël geweest nee nee Wim niet te voet maar gewoon makkelijk met de vlieger een dame op leeftijd wandelt niet meer zover. Geweldige reis gehad met prachtige ervaringen, een reis die heel diep in het gevoel zit ook heel bijzonder, Dus moet nog even bijkomen en Jij bent aan een paar rustdagen toe bij je Familie. Dat is toch ook helemaal gweldig. Vandaag starte ik na die weken de computer weer op en zie daar in je bericht van 20 Mei stond de tekst waarmee ik deze reactie aan Jou begonnen ben we hebben er Hartelijk om gelachen prachtig .
    Heel veel Groeten en enorm veel succes
    Jos en Annie