Rustdag !!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Willem Ameijde - WaarBenJij.nu Rustdag !!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Willem Ameijde - WaarBenJij.nu

Rustdag !!!

Door: willem1952

Blijf op de hoogte en volg Willem

23 April 2011 | Frankrijk, Parijs

Hallo alle volgers, leestekens doen we ff niet aan want ik zit op n azerty toetsenbord te typeren en das anders....

Aller eerst bedankt voor de vele reacties, heel leuk om te ervaren dat er zoveel mensen in mn tripje geintreseerd zijn.

Dan even n evaluatie tot nu toe, dan ben ik gauw klaar ;-).... GEWELDIG, n FEESTJE.

Alles gaat prima, de pootjes gaan na wat tegensputteren geweldig, vinden t zo nu en dan toch wel welletjes en dat uiten ze dan door de kuitspieren n beetje aan te spannen zodat t niet echt aangenaam is, maar ze doen t zondermeer supper.

Qwa onderdak is t sinds zeg maar Vezelay wat moeilijker en vooral duurder, wat Gites betreft steekt die van Paul & Hanneke in Chastellux sur Cure er met kop en schouders bovenuit omdat t schoon is en de prijs des pelgrims, waar t het minst was, was bij Mrs Robinson in Larochemillay en bij l Ecurie du Parc in Issy l Eveque (hier was t vuil en t eten deugde niet) n alternatief hierop zou de etape wat wijzigen in Luzy 58170 in de oude Presbytere zit een chambre d hotes www.presbytere-luzy.com dat is van de zelfde eigenaresse als t hotel van l hotel La Tour du Befroi in Bourbon Lancy waar t goed toeven was voor 55.00 euri ontbijt gratis met credential,

De tocht Geweldig****
Een Feestje
en zo kan ik nog uren doorgaan en rekenmaar dat zodra ik terug ben ik je de oren van je kop lul...

Waarom ik hierlangs wandel? dat zal ik je vertellen ik vind deze regio zo prachtig, dus daarom, t is niet de makkelijkste maar voor mij wel de mooiste... dus vandaar, daarbij komt dat ik ook door de Aubrac wil lopen omdat ik dat een nog veel mooiere regio vind dus vandaar de jonqtion van Vezelay naar Le Puy en Velay.

En niet zo mopperen op mn meissie ze doet t fantastisch.... en moeten we nog maar afwachten wat er van terecht komt als je zelf onderweg bent...

Wat me de laatste paar dagen een beetje tegenstond was dat er mensen zijn die wanprestaties leveren voor hoge prijzen, in die mate dat ik er helemaal klaar mee was, k had me voorgenomen om hier in Bourbon Lancy te investigeren hoe ik t makkelijkst thuis kwam en te zeggen bekijk t maar... Maar na n nachtje slapen en n rustdag, in schone (welliswaar niet goedkope) hotels ziet t er weer zonniger uit...

Ik heb voor morgen al wat om me heen gebeld omdat alles gewoon vol geboekt zit door t paas week-end dus wilde weer rustig beginnen en naar Diou lopen maar moet toch n kilometer of 10 verder omdat er niet eerder plaats was loop dus naar Saligny sur Roudon is n Gite dus geen eten, moet ik zelf wat prutten zal ook wel lukken de gite zelf was al bezet maar er was nog n kamertje (zonder douche en sanitair) maar dat kon in de molen, dus komt goed... denk ik.

Ik ga nog effe in t zonnetje zitten Fijne Paasdagen toegewenst.

Willem.

• 23 April 2011 - 15:21

Diana:

Fijn dat je je weer wat beter voelt dan donderdag.En ja als het bij af en toe een k..dag blijft mag je niet mopperen toch,hoort erbij(heb ik makkelijk zeggen hier met de bbq aan en roseetje bij de hand:) )Catharina komt zo eten dus wordt vast weer gezellig.Knuffel en groetjes....

• 23 April 2011 - 16:25

Engelien:

Ook jij fijne Pasen. Je hebt je rustdag wel verdiend.

• 23 April 2011 - 20:31

Peregrinofrans:

Beste Willem,
    De volgende tocht gewoon een tent en gas met pan meenemen! Heb dat zelf ook in 2005 gedaan!
    Ik wens je nog mooie Paasdagen toe!