Gemiste Kans M@iltje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Willem Ameijde - WaarBenJij.nu Gemiste Kans M@iltje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Willem Ameijde - WaarBenJij.nu

Gemiste Kans M@iltje

Door: willem1952

Blijf op de hoogte en volg Willem

16 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Geachte gebroeders Janssen,

Allereerst proficiat met Uw mooie winkel die we via 't internet hadden gevonden, jammer dat U sommige personeelsleden wellicht nog moet uitleggen hoe je 'n klant voor je toko kunt winnen.

We waren afgelopen dinsdag bij U in de winkel om 'n groot deel van m'n campeeruitrusting aan te schaffen, tent, slaapzak, matje, brander enz, enz.

Op de site had ik gezien dat U de tent die ik wilde hebben op voorraad had dus zijn we naar Sevenum getogen met de gedachte dan gaan we daar gelijk voor de rest kijken of we kunnen slagen, eenmaal in de winkel hebben we wat rondgekeken en aan de balie gevraagd naar de Robens Osprey 2, dus werd de tenten specialist erbij geroepen... ja,.. wat zal 'k zeggen, wellicht slecht geslapen, laat ik 't daar maar op houden, de bewuste tent stond niet opgesteld, dus we vroegen of 't mogelijk was om 'm effe uit te pakken en op te zetten, OF WE VAN MARS kwamen, zo werden we aangekeken, nee... daar konden jullie/ hij niet aan beginnen... even ter info we waren op dat moment de ENIGSTE klanten in Uw mooie zaak of is 't (enige) en er liepen 'n stuk of 5 / 6 man personeel rond...

Ik zal U eerlijk zeggen dat de toon en de lichaamstaal van uw verkoper / tentspecialist Jo Engelen (volgens de kassabon) normaal direct aanleiding was geweest om 't pandje zonder tentje te verlaten... ware 't niet dat ik overmorgen vertrek voor 'n 14 daagse wandeltocht door de Ardenne en ik persé dat tentje wilde hebben, dus dat tentje heeft U / hij dan ook verkocht, al is dat niet zijn verdienste.

De rest zijn we bij Bobs Adventure Store in Weert wezen halen, waar we wel vriendelijk en deskundig werden geholpen en te woord gestaan, hebben er uiteindelijk nog voor 1250,00 € uitrusting bij gekocht, ja Dat heeft U dan weer niet...

Wat ik met dit m@iltje wil zeggen is 't volgende, U en Uw personeel hebben gekozen voor een dienstverlenende sector, verleen die dienst dan ook, hij had 't niet eens zelf hoeven doen er was plaats genoeg achterin 't tent gedeelte van uw zaak, dus als ie gezegd had; meneer, mevrouw IK heb daar momenteel geen tijd voor, maar als U wilt mag U dat zelf even daar op die plek doen, geen enkel probleem, 'k moet 't later toch ook zelf doen (hij gaat gelukkig toch niet mee;-) bovendien kon je in de winkel een kanon afschieten zonder iemand te raken, nou zullen U of U personeel er geen boterham minder om eten of wij nu wel of niet onze spullen bij U kopen, maar wij hebben ook 'n Caravan dus terwijl we door Uw zaak richting tenten liepen zei ik nog tegen m'n vrouw straks effe kijken of ze ook 'n nieuwe schakelaar voor de boiler hebben..., ik bedoel maar... van 't een komt 't ander... en zeg nou zelf, 't slaat toch helemaal nergens op, toch?

Kortom, wij maken in de toekomst reclame voor Bobs Adventure Store in Weert en niet voor Janssen Sevenum, jammer voor U goed voor Bob, want mond op mond reclame is 't beste wat je kunt hebben en is bovendien gratis en voor niets..., dit jaar 1 Kerstpakket minder zou 'k zeggen ;-)

Overigens, toch met vriendelijke groet (want 'k ben niet boos of zo, maar 't moest me effe van 't hart...
Willem & Catharina van Ameijde.

• 16 September 2010 - 11:26

Engelien: