Overnachtingsadres in Maasbracht - Reisverslag uit Maasbracht, Nederland van Willem Ameijde - WaarBenJij.nu Overnachtingsadres in Maasbracht - Reisverslag uit Maasbracht, Nederland van Willem Ameijde - WaarBenJij.nu

Overnachtingsadres in Maasbracht

Door: Willem Sr.

Blijf op de hoogte en volg Willem

10 Mei 2015 | Nederland, Maasbracht

Maasbracht Midden Limburg..!

Zondag 3 mei heeft Huiskamergalerie / schildersatelier annex Refuge "Bij ons Mam" haar deuren geopend!!

Huiskamergalerie en schildersatelier annex Refuge "bij ons Mam"
De bovenverdieping, slaapplaats voor "Langeafstandswandelaars" & Pelgrims met een Credential of Pelgrimspaspoort en voor leden van Vrienden op de Fiets, St. Jacobs genootschap & Sultanstrail & ….

Bent u op zoek naar een gezellig niet alledaags overnachtingsadres op uw langeafstandswandeling of pelgrimage dan is Huiskamergalerie en schildersatelier annex Refuge "bij ons Mam" aan te raden optie want u slaapt boven Huiskamergalerie / Schildersatelier annex Refuge .! www.catharina-van-ameijde.nl
Waar u van harte wordt uitgenodigd om bij aankomst een aperitiefje van het huis te nuttigen!!

Wat zijn de mogelijkheden.?
Faciliteiten 2 x 2 persoonsslaapmakers (3de slaapkamer met 1 stapelbed in de maak) badkamer, toilet, vrij gebruik van geheel ingerichte keuken. Wassen/ drogen & Oplaadpunt E-bike.

Verder behoren een diner (wat de pot schaft, seizoensaanbod (vooraf bespreken..) een ontbijt en een lunchpakket tot de mogelijkheden (prijzen & voorwaarden als Vr.o.d.F... ) Let wel we zijn géén hotel, b&b of chambre d'hôte, maar we hebben vanuit de pelgrimservaringen van Willem van Ameijde Sr. een onderkomen voor de pelgrims, wandelaars en fietsers gemaakt….

Halen/brengen van/ naar eind/start punt wandeling (tegen kostprijs.!)
Bovendien fikse korting voor Pelgrims met een Credential of Pelgrimspaspoort!!!

Huiskamer Galerie & schildersatelier annex Refuge "Bij ons Mam"

Kruchterstraat 55 & 57 6051CB Maasbracht
Contact/Reserveren(10:00 - 18:00) .: info 0610746635 of Tel.: 0475-465066 of per m@il catharina.van.ameijde@gmail.com reserveren mogelijk!!!

Willem

Na 1800 km Camino de Santiago de Compostella, Effe een andere hike "Stikkersmurf op de Sultans Trail ;-) "Carpe Diem", quam minimum credula postero.... Always remember to forget The troubles that passed away. But never forget to remember The blessings that come each day.;-) E-m@il adres onderweg.: willemwandelaar.wva@gmail.com

Actief sinds 17 April 2010