Even een Up-date ;-) - Reisverslag uit Maasbracht, Nederland van Willem Ameijde - WaarBenJij.nu Even een Up-date ;-) - Reisverslag uit Maasbracht, Nederland van Willem Ameijde - WaarBenJij.nu

Even een Up-date ;-)

Blijf op de hoogte en volg Willem

24 April 2013 | Nederland, Maasbracht

Zo poppers er is dit jaar al weer van alles gebeurt op respectievelijk 8 februari en 17 april controle gesprekken gehad voor de darm en nier kanker en alles was uitstekend!!!

Super goed hè! Ware het niet dat ik het niet uit mijn kop krijg….. Ik ben zoals jullie weten nogal rationeel ingesteld, maar die instelling staat momenteel volledig op een zijspoor en ik kan het niet veranderen, ik krijg er geen enkele grip op, ondanks de goede controle uitslagen, de woorden van de behandelende artsen, of wat of wie ook, ik kan er niet bij….

Omdat Catharina druk is met schilderen heb ik zo links en rechts wel wat in het huishouden te doen en Wammes zorgt dat ik voldoende beweging krijg, maar op een gegeven moment gaat ineens de stekker eruit…. Bam, einde oefening, ben ik gewoon ziek van vermoeidheid, omdat dat nu al bijna een jaar duurt heb ik dat met de behandelende artsen besproken en de Uroloog heeft me nu naar een Psycholoog verwezen, wellicht dat die me een manier kan aangeven waarmee ik hier vanaf kom, want ik wordt er letterlijk “zo moe van” ;-)

Ik zit even te puzzelen, wat zal ik gaan wandelen…. ’s Hertogenbosch – Maasbracht of iets in dien aard, is in deze omstandigheden niet realistisch, dus ik zal eens gaan kijken of ik een aantal leuke dag wandelingen kan vinden niet te lang kilometertje of 15 / 20 eens kijken waar ik op uitkom. Dag wandelingetjes vind ik eigenlijk helemaal niks maar ja, nood breekt wet hé.

Ik heb nog wel even tijd voordat ik in augustus en oktober weer op controle moet, dus je leest eerdaags wel waar ik zoal heb rond gebanjerd…..

Zo Poppers, veel wandel plezier!!!

• 24 April 2013 - 16:50

Engel:

Jongen - wat je beschrijft is volkomen normaal. Dat hebben zoveel mensen die een kanker behandeling hebben gehad - en jij had nog wel een 'double wammy' zoals dat hier heet. Je vertrouwt je lichaam gewoon niet meer, en je verwacht dat dat spreekwoordelijke zwaard een keer naar beneden dondert. Zelfs na 12 jaar bereid ik me er nog steeds op voor!! En je lichaam is natuurlijk nog steeds aan het genezen - dat gaat niet maar zo in een paar weken, al verwacht je dat wel. Dus - lekker een paar rustige wandelingetjes in de zon, en lekker een tukkie doen 's middags. Heel verstandig!!!!!!!! En ieder jaar wordt het gewoon weer een stukje gewoner. Beloof ik je!
    Knuffel,
    Engel

• 24 April 2013 - 16:51

Engel:

Oeps. Vergeet ik je nog te feliciteren ook, met het geweldige nieuws. Laten we eerlijk zijn - moe of niet, het is toch een opluchting...

• 24 April 2013 - 19:17

Willem Van Ameijde:

Ja gelijk heb je!!! Pluk de Dag hé.

• 25 April 2013 - 08:26

John:

Hé Willem,

Natuurlijk krijg je dat niet uit je kop, hoe rationeel je ook bent.

Maar het goede nieuws zijn toch de goede uitslagen hé, zorg dat je weer aan het wandelen toekomt.
    Take it easy!

• 30 April 2013 - 15:09

Peregrinofrans:

Hoi Willem,

Ieder pad begint met een eerste stap...
    Een voorstel: ik kom binnenkort naar Maasbracht en jij stippelt een wandelling uit!