Evaluatie Sultans Trail Bratislava > Esztergom - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Willem Ameijde - WaarBenJij.nu Evaluatie Sultans Trail Bratislava > Esztergom - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Willem Ameijde - WaarBenJij.nu

Evaluatie Sultans Trail Bratislava > Esztergom

Door: willem1952

Blijf op de hoogte en volg Willem

18 November 2011 | Nederland, Amsterdam

Evaluatie Uitzetten Sultans Trail Bratislava > Esztergom.

Het wandelen met een kleine groep is me boven verwachting goed bevallen, al zal hier ook wel gelden dat in het verleden behaalde resultaten lees ervaringen, geen garantie bieden voor de toekomst, maar deze keer was ’t in ieder geval erg gezellig.

Het route bepalen en uitzetten op zich vond ik heel leuk al was ’t zwaarder dan ik had verwacht omdat je de hele dag niet in je ritme komt, dat op deze trip de bagage van hotel naar hotel werd vervoerd was een uitkomst, zonder deze luxe was zo’n onderneming ook niet te doen, bordjes timmeren, stikkeren en zo met 12 / 13 kg op je rug zou niet te doen zijn.

De transfers en accommodatie waren uitstekend geregeld dus als deze voorbeeld staan voor de georganiseerde meerdaagse wandeltrip van de toekomst, kun je met een gerust hart mee gaan.

Voor wat betreft de overnachtingsmogelijkheden (goed voor 3x woordwaarde;-) daar hebben we deze keer niet echt tijd voor gehad om dat mee te nemen in de dagindeling, daar gaat nog veel meer tijd in zitten, wat ik hier en daar gezien heb zullen de overnachtingen rond de 15/20 € beginnen en de sky is the limit.

Verder zijn er wel wat campings.: o.a bij Iwan in Kolarovo maar zoals gezegd verdient dat enige aandacht voordat de Slowaakse gids wordt uitgebracht zodat die informatie ook meegenomen kan worden, denk ik.

Van de 2133 km hebben we er nu, ik schat ongeveer 180 gemarkeerd, dus er is tot aan de Turkse grens nog wel wat werk aan de winkel, de gids van Turkije is via http://www.sultanstrail.com/ te bestellen, wil je ’t route uitzetten een keertje meemaken, hou de oproepjes op http://www.sultanstrail.com/ of op www.tweevoeter.net in de gaten,of vraag informatie op info@sultanstrail.com

De Slowaakse gids zal medio maart 2012 verschijnen als ’t goed is, heet dat. Inch Allha.

Voor verdere informatie over de Sultans-Trail http://www.sultanstrail.com/

Rest me om de mede Stikker-Smurfen te bedanken voor de gezelligheid en ik hoop snel weer van de partij te zijn ;-) Sedat, Dilaver, Maria en Laura, Bedankt, ’t was supper.

Hasta la Vista

Tot ’t volgende avontuur!!!!

Carpe Diem Willem.

• 18 November 2011 - 17:37

Lovelylaura:

I like it. Prachtig. I am the smurf with the long legs ;-)

• 18 November 2011 - 20:15

Dilaver Cecen:

willem je heb het erg goed gedaan alleen ik moet het nog een verhaalt je maken over mijn ervaringen dus wach maar even af

grt

dilaver

• 20 November 2011 - 08:29

Peregrinofrans:

Ahoj Willem,
    Da's weer een leuke wandeling voor je geweest! En ook nog in de geest van het pionieren. Je brengt me wel op ideeën, al heb ik deze route al jaren op m'n verlanglijstje staan. Ik las er 5 jaar geleden van mensen die vanaf London naar Wenen gingen lopen op deze Sultan's Trail. En vandaar naar Istanbul. Het lijkt me een heerlijk avontuur!

vriendelijke groet,

• 04 December 2011 - 11:42

Ik Zelf Dus ;-):

Heb helaas moeten afmelden voor de wandeling van 15-22 december in Slowakije in de Kleine Karpaten, van Marianka naar Trenín. En in januari Trenín via Nitra naar Nove Zamky.

Maar wie weet wellicht in 't voorjaar weer nieuwe kansen hé.

Alvast fijne Feestdagen toegewenst, mochten we elkaar niet meer zien of horen....

Carpe Diem!!!

Willem