28 Mei. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Willem Ameijde - WaarBenJij.nu 28 Mei. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Willem Ameijde - WaarBenJij.nu

28 Mei.

Door: willem1952

Blijf op de hoogte en volg Willem

28 Mei 2011 | Frankrijk, Parijs

28 mei

Vanmorgen op ’t gemakkie vertrokken met Carmen gezellig kletsend in Marcilhac sur célé aangekomen nadat we in Brenques brood en wat kaas hadden gekocht en ’n bakkie gedaan.
En in de Saint Sulpice wat foto’s hadden gemaakt. ( daar zijn de huizen deels in de rots gebouwd ) +/- 16 km touristentempo. Morgen 30 km naar St.Cirq-Lapopie

• 28 Mei 2011 - 18:19

Jeannette:

Hallo Wim,
    Nou je hebt toch weer aardig wat gelopen. Had al bewondering van je voornemens voor deze pelgrims-tocht. Maar nadat we elkaar hebben gezien en gesproken, petje af voor jou maar ook voor Catharina. In een woord GEWELDIG. Ook je advies om te pakken, tjonge kreeg toch véééél meer in de motorkoffers als ik dacht en waarvoor duuzend-tig keer dank.
    Corry en ik zijn er klaar voor deze drie-weekse trip in Griekenland. Corry heeft inmiddels een echt foto-toestel gekocht dus we kunnen vooruit.
    Wim natturlijk ook in Griekenland zijn internet-café's, we blijven je volgen en houden kontakt via sms of mobiel.
    Lieve knuffel van Corry en mij

• 28 Mei 2011 - 23:01

Ellie:

Wat heerlijk dat je zo genoten hebt bij Cor & Jeanette, zag er allemaal stoer uit hoor !!! Ook ik vanuit den Bels heb zoveel respect voor je kilometers en je missie. Vind het super stoer dat je T het pieterpad hebt opgestuurd...want vind echt super hoe Catharina dit allemaal met jou info bij houdt !!! Petje af voor jullie allebei...en groetjes uit la Belgique !!!

• 30 Mei 2011 - 08:12

Delphine En Geert:

Hallo Willem,

zo dat gaat allemaal lekker lees ik.
    Een paar leuke dagen gehad bij je broer,nou dat is ook eens fijn om even een paar dagen rust te nemen.En nu weer gezellig verder wandelen.
    Hoe veel kilometer heb je tot nu toe gelopen?
    Nog even met Catharina gesproken vorige week,en die was toch ook weer blij om je gezien te hebben.
    Het is ook voor haar een hele prestatie om te doen moet ik zeggen.
    Ik weet niet of ik het jullie na zou doen.Maar wij wenssen jou weer veel wandel plezieren hopenlijk veel mooi weer. We blijven je volgen en schrijven weer snel.
    Groetjes Geert en Delphine.

Willem

Na 1800 km Camino de Santiago de Compostella, Effe een andere hike "Stikkersmurf op de Sultans Trail ;-) "Carpe Diem", quam minimum credula postero.... Always remember to forget The troubles that passed away. But never forget to remember The blessings that come each day.;-) E-m@il adres onderweg.: willemwandelaar.wva@gmail.com

Actief sinds 17 April 2010